Update:
Het aantal aanmeldingen is heel erg hard gegaan. Inmiddels hebben we zoveel inschrijvingen gehad dat we het aanmeldformulier van deze pagina hebben gehaald. We zitten namelijk helemaal VOL! Wij (als Telstar Culinair team) vinden het ontzettend gaaf dat jullie je hebben opgegeven om bij ons te komen eten.
We willen jullie zaterdag 24 maart 2018 vanaf 18:30 uur welkom heten. We gaan er van uit dat iedereen er om 19:00 uur ook echt is. Let op: Er kan deze avond alleen contant betaald worden. Dit geldt ook voor de consumpties!

VOORSTELLEN TEAM ACHTER TELSTAR CULINAIR

Een aantal ‘koks’ zullen jullie kennen en een aantal misschien nog niet. Wat zij allemaal gemeen hebben is dat ze graag koken voor zichzelf en ook voor anderen. Het team bestaat uit:

Keuken:
Dennis van Keulen
Norbert Tolenaar

Bediening:
Kurt Metz
Marco Krabbe
Martine Noorland

Bar:
Wilco Rakhorst

Het team is aangevuld met familie van de organisatie en met een aantal leden van ‘SV Relstar‘. De opbrengst van dit culinaire samenzijn gaat namelijk naar de nieuwe Supporters Vereniging, zodat er meer sfeer gemaakt kan worden tijdens de wedstrijden. Dit is ook de reden dat er deze avond alleen met contant geld betaald kan worden! Dit geldt ook voor de consumpties.

De prijs voor het Telstar Culinair menu is € 20,00 p.p. Voor het kindermenu wordt € 7,50 gerekend. Voor consumpties worden Telstar kantineprijzen aangehouden. Tip: er is een bijpassende wijn uitgezocht bij de gerechten.

Omdat Telstar 1 grote familie is zijn ook kinderen welkom. Er wordt wel vanuit gegaan dat de kinderen tijdens de (gehele) maaltijd bij de ouders aan tafel blijven zitten, zodat de bediening optimaal zijn werk kan doen.

Het team van Telstar Culinair presenteert jullie met trots het menu voor het 3 gangen diner.

Voorgerecht:

Knolselderij mousse met haricots verts, Prosciutto di Parma, gepofte Parmezaan met rucola en mosterd crème
Bij het voorgerecht wordt Brood en Boerenboter geserveerd

Hoofdgerecht

Kalfsoester met seizoensgroenten in combinatie met krielaardappels en zoete aardappels met een bospaddenstoelenjus

of

Warm gerookte zalm met pesto linguine, geroosterde groene asperge met venkelsalade en hollandaise schuim

Bij het hoofdgerecht wordt oerfriet met mayonaise geserveerd

Dessert

Structuren van peer:
Gepocheerde peer – gedroogde peer – peren sorbet met specerijen – karamel – chocolade poeder – gel van peer

Afsluiten met een lekkere kop koffie of thee