Wedstrijd 20 januari 2024

Voorbeschouwing

Zaterdag 20 januari beginnen de return wedstrijden. Telstar/Schoonderbeek 2 zal aantreden tegen AWDTV/IJskouddebeste 3 om 18:15 uur, waarna Telstar/Schoonderbeek 1 volgt met de wedstrijd tegen Revival 1 om 19:30 uur.

Afgelopen zaterdag werd er door Telstar 1 gewonnen van Luno 1 uit Linschoten. Hoewel de bezoekers het gaatje wisten te verkleinen tot 4 punten heeft Telstar nooit het vertrouwen verloren om de wedstrijd te winnen. Dit maakt dat Telstar 1 nog altijd ongeslagen bovenaan staat met een doelsaldo van +80.

Aanstaande zaterdag komt Revival 1 op bezoek in Hoevelaken. Afgelopen zaterdag verloren zij van Sparta Nijkerk met 11-23. De bezoekers staan op de 6e plaats met twee gewonnen wedstrijden en speelt dan ook nog tegen degradatie. Elke week zal belangrijk zijn.

Dat betekent niet dat het automatisch een gelopen race is voor Telstar. Telstar zal elke wedstrijd hard moeten werken voor de punten. Elke week zijn er genoeg verbeterpunten voor de ploeg uit Hoevelaken.

Komen jullie ons aanmoedigen?
18:15 Telstar S2 – AWDTV/IJskouddebeste 3, o.l.v. scheidsrechter Brendan Hooijer
19:30 Telstar S1 – Revival 1, o.l.v. scheidsrechter Dennis van Sluijs

We zien u graag.

Na de wedstrijden van Telstar 1 en 2 zal om 20:45 uur Telstar 3, onder leiding van scheidsrechter Sander Roemers, aantreden tegen De Meeuwen 2. Blijft u gerust zitten om ook deze spelers aan te moedigen!

Standen selectie