Wedstrijd 02 maart 2024

Voorbeschouwing

Beste bezoeker, van harte welkom in Hoevelakens mooiste: Sporthal ‘De Slag’. De sporthal waarin Telstar al menige jaren haar korfbalwedstrijden speelt en waar vandaag een bijzondere wedstrijd op het programma staat… namelijk de kampioenswedstrijd van Telstar 1.

Met recht mag ‘De Slag’ dit seizoen een onneembare vesting genoemd worden voor alle tegenstanders van Telstar 1. Al vanaf speelronde 1 heeft het team van Maarten de Jong en Henk van Ginkel geen punt laten liggen zowel thuis als in uitwedstrijden.

Na een welverdiende vakantie van twee weken hoopt de ploeg vandaag de kroon op het zaalseizoen te zetten: het kampioenschap. Om zich tot kampioen te mogen kronen zal Telstar vandaag van de bezoekende ploeg Hellas ‘63 moeten winnen. De ploeg uit Nunspeet bezet op dit moment de tweede plek in de poule. Bij winst zou Hellas verzekerd zijn van promotie. Een wedstrijd met belangen dus.

De vorige wedstrijd tussen de twee ploegen mondde uit in een 12-18 overwinning voor Telstar. De Hoevelakers zullen er vandaag weer alles aan doen om de felbegeerde twee punten te pakken om na de wedstrijd het feestgedruis los te laten barsten. Uiteraard zult u daar een belangrijke factor in zijn. De ploeg rekent op uw support, aanmoediging en gejuich! Laat u horen van de kant! Moedig uw club aan en laat het rood-witte hart spreken!

Een fijne wedstrijd gewenst!

Standen selectie

Na de wedstrijden van Telstar 1 en 2 zal om 20:45 uur Telstar 3, onder leiding van scheidsrechter Sander Roemers, aantreden tegen OVVO 3. Blijft u gerust zitten om ook deze spelers aan te moedigen!