Wedstrijd 09 maart 2024

Voorbeschouwing

Beste Telstarsupporter,

Allereerst hartelijk bedankt voor alle support dit zaalseizoen en met name afgelopen zaterdag waarbij het kampioenschap van Telstar 1 binnengehaald werd, in een ontzettend goed gevulde sporthal! We hopen dat iedereen genoten heeft en u daarom deze week weer op de tribune zult zitten.

Met het behaalde kampioenschap van het eerste team nog vers in het geheugen, mag de selectie voor de laatste keer dit zaalseizoen het veld van sporthal ‘De Slag’ betreden.
Telstar/Schoonderbeek 2 speelt om 18:15 uur hun laatste thuiswedstrijd tegen MIA, tegen wie de heenwedstrijd gelijkgespeeld werd en Telstar/Schoonderbeek 1 speelt tegen DWS, de nummer 5 van de ranglijst.

Enkele maanden geleden wist Telstar/Schoonderbeek 1 gemakkelijk met 10-19 te winnen van DWS. Al zal deze wedstrijd worden herinnerd als de wedstrijd waarin Bente ten Ham een langdurige knieblessure opliep, waardoor u haar voorlopig helaas niet binnen de lijnen zult zien.
Laten we ervan uitgaan dat Telstar ditmaal ongeschonden uit de strijd komt en deze wedstrijd zal herinneren als een gewonnen wedstrijd met mooi spel en veel doelpunten. De spelers van Telstar 1 zullen daar hun uiterste best voor gaan doen, om het laatste doel van dit zaalseizoen te behalen: zonder puntverlies het seizoen afsluiten.

We hopen u zaterdag te zien en te horen vanaf de tribunes van sporthal ‘De Slag’. Waar mogelijk niet alleen bij S1, maar ook om 17:00 uur bij de A1 dat nog volop in de race is voor het kampioenschap en alle andere teams die zaterdag thuis zullen spelen.

Een fijne wedstrijd gewenst!

Standen selectie