Beste (oud-)korfballer, (oud-)lid, voorzitter, trainer, coach, sponsor, overig en ondersteunend lid en geëerde gast,

Korfbalvereniging Telstar is opgericht op 12 oktober 1963 en bestaat dit jaar dus 60 jaar. Dat 60-jarig jubileum wordt gevierd met diverse festiviteiten en zal niet ongemerkt aan leden en oud-leden voorbijgaan.

We trappen het jubileum op zaterdag 2 september af met de “startdag”. Deze jubileumdag zijn er meerdere activiteiten. Het programma is nu definitief en te lezen op deze pagina.

Vrijdag 13 oktober starten we het jubileumweekend met een receptie voor genodigden van 16:30 uur tot 19:00 uur.

Tijdens de receptie vindt de overhandiging plaats van het eerste exemplaar van het jubileummagazine, aan de burgemeester van de gemeente Nijkerk, waar Hoevelaken onder valt, de heer Gerard Renkema.
Presentatie nieuwe promotievideo, gemaakt door sponsor Beeldscherp.
Aansluitend een “vrijmibo”.
Iedere aanwezige ontvangt bij vertrek het jubileummagazine en een aandenken.
Bij onvoldoende belangstelling zal de receptie mogelijk verplaatst worden naar zaterdag. U wordt hiervan uiteraard op de hoogte gesteld.
U kunt zich onderaan deze pagina aanmelden.

Zaterdag 14 oktober bent u / ben jij van harte welkom op ons sportcomplex aan de Middelaarseweg in Hoevelaken. Deel dit gerust, bijvoorbeeld binnen je familie- of kennissenkring, en beschouw dit als een persoonlijke uitnodiging! Het is een normale competitiedag, dus de hele dag wedstrijden, waaronder:

• 09:30 Telstar/Schoonderbeek C1 – Fortissimo C1
  • 10:30 Telstar/Schoonderbeek B1 – Antilopen/Lancyr Deelen B2
  • 11:45 Telstar/Schoonderbeek A1 – Dalto/Klaverblad Verzekeringen A3
  • 13:15 Telstar/Schoonderbeek 2 – ODIK/JansenvdGrift 2
  • 14:45 Telstar/Schoonderbeek 1 – Exakwa 1

Bij een jubileum mag een reünie natuurlijk niet ontbreken! Alle (oud-)leden en (oud-)vrijwilligers zijn uitgenodigd. Heeft u / heb jij de mail niet ontvangen, schrijf je dan hieronder vóór 15 september a.s. in.
Om 15:00 uur start een fototentoonstelling, voor iedereen, maar zeker voor oud leden natuurlijk erg interessant.
Vanaf 17:00 uur is er gezellige bijeenkomst met een foodtruck en drankjes voor oud leden en leden van nu om herinneringen op te halen. Voor deelname hieraan wordt een bijdrage van € 12,50 p/p gevraagd. Als je met of zonder partner hierbij wilt zijn, meld je dan aan vóór 15 september a.s. via onderstaand formulier.

We sluiten feestelijk af met een feest… met een kei van een dj: DJ Remco.
Vanaf 20:30 uur, voor oud leden en (ouders van) leden van nu.

Zaterdag 28 oktober is de JEUGD-dag. Over invulling lees je hier meer.

Voor meer informatie over de jubileumactiviteiten, kijk dan op deze pagina (wordt regelmatig ververst).

CONTACT
Voor alle vragen over de reünie, het programma en het eten en voor afmeldingen kun je een mail sturen naar . Om te zorgen dat mails over de reünie niet in je spambox belanden, raden we je aan om het mailadres te whitelisten in je mailbox.

Deel de uitnodiging vooral ook met (oude) Telstar-vrienden!

Tot dan!

Het JubileumTeam
Britt, Casper, Coby, Daphne, Gerrit Jan, Maureen en Toos

Bent u erbij op vrijdag 13 oktober?

Vul hieronder uw/jouw gegevens in om aan te melden.

AVG
Met het invullen van het formulier geeft u toestemming om uw gegevens te gebruiken en te bewaren. Na het evenement worden alle aanmeldingen verwijderd.